Vertikális videó - IGTV
Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.
Az elmúlt években a vállalkozások egyre nagyobb hangsúlyt helyeztek küldetésük fontosságára és a vállalati értékek kifejezésére. A Simon Sinek által kifejezett perspektívák egyre inkább vonzóak egy munkahelyen. És ez egy rohadt jó dolog.
Az egyértelműen megfogalmazott küldetések és a vállalati kultúra elégedett csapathoz vezet. Ez azonban fejtörést jelent a cégek számára, hogy világosan megfogalmazzák küldetésüket, kultúrájukat és értékeiket, nemcsak a leendő ügyfelek számára, hanem a leendő alkalmazottak számára is.
Annak érdekében, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, a legjobb és leg tehetségesebb embereket kell hogy alkalmazza. A videó ideális platformot kínál arra, hogy valódi és hiteles módon mutasd be érdekeid és küldetésedet. A videó lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy világosan megfogalmazzák látásmódjukat.
De mi teszi hatékonnyá a videót? A vállalati erények leírása hamisnak és elcsépeltnek tűnik, lapossá vált, és igazából senkit sem érdekel. Mivel azonban a hitelesség annyira nélkülözhetetlen a kapcsolattartásban, gondoltuk, felkutatunk néhány megközelítést, amik segítenek a szervezetednek kapcsolatba lépni a nézőkkel egy új hitelesebb módon.
Az egyik legjobb módja annak, hogy a nézők kapcsolatba lépjenek a vállalattal, ha közvetlenül az ott dolgozóktól kapnak információt. Noha minden bizonnyal jó hallani, hogy egy szervezet vezetése mit gondol, még hatékonyabb lehet, ha beszélünk az élvonalban lévő emberekkel. Ragad meg a történetüket és perspektívájukat arról, hogy mi a legfontosabb a szervezet számára. Mutasd meg munkatársaid együttműködését, az ügyfelekkel való kapcsolatteremtést vagy a napi feladataik elvégzését. Kilehet emelni a társaság kultúrájához kapcsolódó hobbikat is. Ez rengeteg vizuális lehetőséget nyit meg. De bármit is teszel, próbáld meg elkerülni hogy szájbarágós legyél. Tegyél fel valódi kérdéseket,és hagyd, hogy saját szavakkal válaszoljanak. Az ilyen nyílt és őszinte párbeszéd messze a legjobb módja a legjobb alkalmazottak megszerzésére.
Egy kicsit mindenki vonakodik, ha az alkalmazottakat kamerával mutatják be. Válassz egy fő üzenetet, gondolj egy vizuális témára, és játszd el. Ne csak a vezetők jelenjenek meg a kamera előtt, mondva valami homályos dolgot, például: "önkéntesen veszünk részt egy helyi rászorulókat segítő-alapítvány munkájában...". Légy merész. Kérj meg valakit, aki ténylegesen is vállal önkéntes munkát, írja le, miért fontos az önkéntesség a vállalat számára, és mutassa meg a valóságban is.
Győződj meg arról, hogy ez az érzés valódi. Ne erőltess dolgokat. Válaszd ki a legfontosabb területeket, amelyekre összpontosítani fogsz. Kiváló lehet a kezdéshez a vállalat alapvető értékeinek a bemutatása, magyarázd el, miért annyira fontosak a szervezet számára. És ne felejtsd el... a kevesebb néha több! Férj bele kb 90-120 másodpercbe!
Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.
A modern filmkészítés egyik előnye az, hogy megfizethető lett sokak számára. A videó kamerák alacsonyabb árainak és a közösségi média felemelkedésének köszönhetően olcsón, hatásos promóciókat lehet készíteni, így könnyebben reklámozhatod vállalkozásod termékeit vagy szolgáltatásait.
A YouTube platformján a videókat feltöltők és a nézők egyre kreatívabban és fiatalosabban tudnak kapcsolatot teremteni!