Vertikális videó - IGTV
Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.
Tud meg hogyan készíts céges vlogot! >>
Tudtad: hogy a 2017-es évben M.O.-on az internetforgalom 69%-át videós tartalom fogyasztására használták az internetezők? Ez a szám a jövőben biztosan nem fog csökkenni!
Az online világban a videós tartalmak képesek a legrövidebb idő alatt adott információt átadni. Képesek hatni az érzelmekre és emberibb arculatot adnak egy cégnek. A vlog által megismerhetik a vásárlók a logó és a név mögött dolgozó embereket, vagy éppen olyan szolgáltatásokat amikkel nem teljesen voltak előtte tisztában.
Cégként érdemes a minőségi tartalom gyártásra koncentrálni! Nem csak a tartalmi oldalra kell figyelni,a vizuális tartalomnak is éppen olyan jónak kell lennie mint a mondani valónknak.
Ugye te sem szeretnéd kitenni ügyfeleidet és új vásárlóidat rossz minőségű nézhetetlen videóknak?!
Természetesen egy vlogot akár 0 Ft -ból is el lehet indítani, de idővel érdemes rákölteni, egy állvány, dslr kamera, mikrofon, fények stb.. Mindenkinek a saját igényeihez vagy cég profiljához kell igazodnia. De ez az a műfaj ahol ténylegesen a költségvetés 0 Ft-ól a milliós tételig is elmehet..
Mikortól érdemes egy profi céggel készíttetni a vlogodat?
Egy videós cég olyan technikai háttérrel rendelkezik ami egy vloggernek nehezen fog csak megtérülni! Az az összeg amit esetleg egy kezdő videokamerára fordítanál akár elegendő lehet 8-10 epizód legyártására, profi világítással és hangosítással, de akár 2 vagy 3 kamerás filmfelvételezéssel is.
Ráadásul ez mindössze leforog egyetlen nap alatt!
Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.
A modern filmkészítés egyik előnye az, hogy megfizethető lett sokak számára. A videó kamerák alacsonyabb árainak és a közösségi média felemelkedésének köszönhetően olcsón, hatásos promóciókat lehet készíteni, így könnyebben reklámozhatod vállalkozásod termékeit vagy szolgáltatásait.
A YouTube platformján a videókat feltöltők és a nézők egyre kreatívabban és fiatalosabban tudnak kapcsolatot teremteni!