A sikeres Youtube videók titka

2019.09.03

MarketingA Search Engine Watch megmutatja, hogy mennyi szempontnak kell optimálisnak lenni ahhoz, hogy a videónk sikeres legyen. Szerintük elég, ha érdekes.

A videók igazi látogató-mágnesként képesek a márkánkat, vagy a cégünket ismertté tenni. A SEO szakembereknek szóló Search Engine Watch összegyűjtötte azokat a legfontosabb szempontokat, amitől egy videó sikeres lehet a Youtube-on.

A legfontosabbakat áttekintve látható, hogy új szakma születik, a video SEO. A tartalommarketing egyértelműen új ágának gyakorlói nem weboldalakat, kulcsszavakat optimalizálnak, hanem azokat a mozgóképes tartalmakat, amelyek millió szám hevernek jelenleg a Youtube-on.
A cikk szerzője szerint a Youtube algoritmusa ugyan nem olyan bonyolult, mint a Google 200-as feltételrendszere, de azért nem árt odafigyelni a szabályokra, ha sikeresek szeretnénk lenni.

A legfontosabb ranking faktorok közül kiemelt szerepet kapnak:

  • A címben szereplő "tag" információk
  • A "tagek"
  • A kulcsszavak a leírásban
  • A video hosszúsága
  • A feliratkozók száma
  • A kommentek
  • A like és dislike szám
  • A közönség megtartása
Az persze az utóbbi időben több magyar videóval is megtörtént, hogy váratlan sikert ért el csupán azzal, hogy olyan érdekes volt, ami miatt rengetegen nézték meg.

Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.

A YouTube platformján a videókat feltöltők és a nézők egyre kreatívabban és fiatalosabban tudnak kapcsolatot teremteni!


Forrás:https://www.digitalhungary.hu/marketing/A-sikeres-Youtube-videok-titka/1067/